17 Kasım 2009 Salı

SÜPER DİŞLER...


Dişler...Ah dişler....Bilmem sizin için ne kadar değerli ama ben sanırım diş konusunda çok çok hassasım...özellikle 25 yaşında bazı şeylerin zararını öğrenince...vakit kaybetmeden iyi bişeyler yapmam gerektiğini düşündüm...


en büyük derdim tabii ki diş macunu...çok aradım kendime göre gerçekten herşeye iyi gelen ve ferah bir macun bulmayı...


işte fikrimühim sayesinde colgate i denedim...ve sonuç....süperrrr...ne kadar şükretsem az sanırım...sapasağlam diş mineleri....ve kendi renginde gerçek beyazlık...bir de plak için kullandığım ürün fevkaladeydi...inanın ilk denediğimde bütün diş etlerim sızım sızım sızladı diyebilirim....


tavsiye edeyim arkadaşlar ürünü gönül rahatlığıyla kullanın...
yani kalabalık bi ev bizimkisi...denk düşmesi zordu yani ama ailenin her üyesi memnun kaldı diyebilirim...
ama diş fırçası benimdi tabii...heryerden alınan ve dişlere zarar veren çeşitli fırçalardan sonra...ilaç gibi geldi:)
aman dişlere dikkatttt...:)

1 yorum:

kutsalsofra dedi ki...

sevgili Ayşe,seni cemile nin sayfasında gördüm,hemen yakınında ben varım kırmızılı elbiseyle raks eden bayan,bir gel beğenirsen kalırsın,beğenmezsen gidersin,ben geldim listene dahil olmak için gidiyorum selmlar
kutsalceyiz
kutsalsofra

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin