8 Ağustos 2009 Cumartesi

MİMMMMM


-Niçin blog yazarısınız?...-




Açıkçası insanlara ulaşmanın güzel bir yolu bu:) Uzaktakileri yakın etmek için yani:)




-Son zamanlarda hiç vakit ayıramadığınız bir uğraş?


Kitap okumak:( özellikle yaz mevsiminde hiç vakit bulamıyorum .Bulsam da ne yalan söyleyeyim insanın canı çekmiyor:)


--Şuan için imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?


Darda olanların gönlünü ferahlatabilmeyi,çözümsüz gibi görünen dertleri hemen çözebilmeyi isterdim:) Ama ben değil Rabbim yapıyor bunu ...iyi ki var O :) değil mi?




-Hayatınızda iyiki yapmışım dediğiniz üç şey?


Sanırım iyiki yapmışım diyebileceğim bişey yok henüz:) bu soruyu birkaç yıl sonra mı yanıtlamalıyım acaba:)???


-Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?


Tatlı bişeyler yapmak,ve sevdiğim insanlara ikram hazırlamak:) güzel çay saatleri:) favorim:)


.-En sevdiğiniz 3 yemek?


Un helvası:)


Islama Köfte(asla hayır diyemem)


Çikolataaaaaaaaa:)


- -Giyim konusunda abarttığınız eşya?


Çok abarttığım bişey olduğunu düşünmüyorum ama eşarbım çoktur:)


-Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz?Çocuk yoksa anne babanz size nasıl hitap eder?-


İsmimle:)


-Sizi anlatan bir resim?

Beni anlatıyor diye açıkçası zor bir soru bu........... ama çok tatlı :)



Bende arkadaşlarım Hanife ve Aysultan ı mimliyorum:)

5 yorum:

hanife dedi ki...

teşekkür ederim ablacım mimin için en kısa zamanda cevaplayacağım sevgiler

e.esma.albayrak dedi ki...

canım cevaplar için yeşekkürler
rabbim herşeyi gönlünce versin inş

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım çok güzel cvplar mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

Unknown dedi ki...

GÜZEL ARKADAŞIMI BİRAZ DAHA YAKINDAN TANIMA FIRSATI BULDUK..
SEVGİYLE KAL CANIM...

Aysultan... dedi ki...

Mimin için teşekkür ederim :) inşallah cevaplayacağım sevgiler:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin