18 Ekim 2009 Pazar

Tavuklu Sezar Salatası...



Aslı ablacığım değişik lezzetleri sever ve aklına koyduğu zaman da kimse onu cazydıramaz:) ama iyiki böyle....

işte pek de alışık olmadığımız bi lezzet sezar salata... açıkçası diyet yapanların neden kendilerine salataıyı tercih ettiklerini şimdi anladım...İnanın insanı öyle güzel doyuruyor ki...hele ki önce gözünüz doyuyor..kocaman çanaklarda salata...karşıma geldiğinde ben bunu nasıl bitirrim diye düşündüm açıkçası...

lezzetine kefilim...buyrun tarif:

1 adet göbek marul
1 kıvırcık marul
3 adet domates
6 adet sivri biber
2 büyük bor salatalık
doğranmış yeşil zeyntin( biberli tercih ettik)
2 parça tavuk şinitzel( aşağı yukarı 600 gr)
5-6 dilim çavdar ekmeği
rendelenmiş kaşar peyniri
sezar sos
limon
zeytinyağ

tavuklar ızgara yapılır ve kuşbaşı doğranır.( biz ızgara yapamadığımız için yağda soteledik)
çavdar ekmekleri küçük küçük doğranır ve fırınlanır.
sonra sırasıyla marullar,domatesler ve salatalıklar istenen büyüklükte hazırlanır...prsiyonlara ayrılır...büyük çanakta hazırlarsanız rahat ikram edersiniz...

salataları hazırlayıp en üstüne kaşar rendesi ve sezar sos ilave ettik...sos isteğe göre ilave edilmeyebilir...Sarımsaklı olduğu için tercih meselesi..

bu tarif tam 6 kişilik ..arzuya göre artırılabilir...afiyetle...

7 yorum:

e.esma.albayrak dedi ki...

ablanın ellerine sağlık bende bazen yaparım kendime..
kıtır ekmeğiyle çok güzel oluyor...

Adsız dedi ki...

Doyurucu bir salata, yenilmesini tavsiye ederim, her ne kadar ilk önce gözü doyursada tadı gerçekten güzel...

Allah'a emanet...

nohut oda dedi ki...

lezzetli gözüküyor gerçekten tavuklu tariflere dayanamam.Sezar sos hazırmı satılıyor anlayamadım
sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Görüntüye hasta oldum ya renklerin dansı olmuş resmen:))

Unknown dedi ki...

Ayşecim salatan görsel bir şölen ol
muş ellerine sağlık.

hayat dedi ki...

Canım sezar salata harika görünüyor.Ellerine sağlık.
Sevgiler...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
bu lezzet güzelligi karsisinda tabii ki insanin karnida gözüde doyar, harika görünüyor, ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve kocaman öptüm

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin