16 Ekim 2009 Cuma

Karamelli Cevizli Pasta




Özlemişimm...canım blogum benim....arkadaşlar çok boşladığımın ve ihmal ettiğimin farkındayım...ama bazı sebepler hayatta durma noktalarına getirebiliyor bazı güzellikleri... ama elhamdulillah burdayım:) ve inanın çok daha hayat doluyum...:) şimdi bu arayı kapatabilmem için kutlama yapalım dedim...

ve işte Aslı ablacığımın enfes karamelli pastası:)

Malzemeler:

Pandispanya için:

5 yumurta
4 kahve fincanı şeker
5 kahva fincanı un
yarım çay bardağı ılık su
yarım su bardağı iyice çekilmiş ceviz
kabartma tozu

öncelikle yumurtalar ve şeker mikserle iyice çırpılır diğer malzemeler ilave edilerek kek hamuru hazırlanır.170 derece ısınmış fırında pişirilir

kreması için:
1.5 bardak süt
5 çorba kaşığı toz şeker
1 paket dr. pasta kreması
1 su bardağı ceviz
toz şeker bir tavada karamelize edilir ve içine süt ilave edilerek karamel elde edilir. Derin dondurucuda soğutulup paketteki tarife göre krema hazırlanır.

pandispanya 3 e bölünür. ilk kata kremayla beraber ceviz döşenir.Diğer kata ve pastanın tüm çevresine krema eşit şekilde sürülür...Biz portakallı jöle ile süsledik dilediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz:) afiyet olsun...




7 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Maşallah canım rabbim neşeni daim etsin hep mutluol..
Ellerine sağlık nefis gözüküyor....

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Merhaba,
kulaga cok hos gelen icerikli bu pastaya bayildim, kendim zaten cok fanatik bir cevizsever olarak tam benlik diyorum.

Ellerine saglik diyorum.

Bana da beklerim.

Selam ve sevgilerimle.

hanife dedi ki...

pasta nefis görünüyor afiyet şifa olsun

Unknown dedi ki...

Ayşecim pasta gerçekten haika görünüyor ellerine sağlık mutlu
hafta sonları kocaman öpüyorum...

Narince dedi ki...

Hoşgeldin, bıraktın sandım.
Ellerine sağlık Ayşeciğim.

e.esma.albayrak dedi ki...

ayşecim nerelerdesin ya özledim seni sen benim bloğ alemindeki ilk göz ağrımsın bukalar ara verme nolur:(
ayrıca pastanda nefis görünüyor karamele bayılırım zaten.....

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık canım hoşgeldin hep mutlu ol sevgilerimle

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin